Deryadeniz63 Bugun kontrolum vardi cok sukur nst 30 sanci cikti dogum icinde 20 aralik gun verdi kilomuz ise 2900 dedi sizce bu kilo iyimi 20 kdr kac kilo alir acaba oglusum 😅☺️
Minnakveannesi haftam tam olarak 36+3. çarşamba günü kontrole gittim Benimde sancılarım çıktı serum verdiler hatta. Bebeğimde 2800dü 49cm boyu vardı☺️
Deryadeniz63 Minnakveannesi ayy masallah hayirlisiyla gunumuz gelsinde kucagimiza aliriz saglicakla insallah 🙏🏻🙏🏻
Deryadeniz63 busraykd benimkiyle ayni benimde sezeryan olucak en son tarih 20 vericem dedi size sanirsam normal dogum tarihi vermis doktorunuz
Deryadeniz63 busraykd bana normal dogum istersen 30 aralik gelirsin dedi sezeryan icinde 20 aralik dedi ama olurda sanci su gelirse hemen gel dedi kontrolunuzde sorun tekrardan bence bi yanlislik vardir
busraykd Deryadeniz63 sanırım benim doktorum normal doğum sancısı ile bebeğin kendisinin gelmesini istiyor o şekilde sezeryana alacak diye düşündüm