Kbrakblt Daha önce de açmıştım tansiyon düşüklüğü ile ilgili. Ama bugün arkadaşımla pazar dönüşü baya kötü oldum aniden soğuk ter rengin sapsarı oldu dediler kustum falan kendimden geçtim baya düştü heralde çevrediler ayran falan getirdi toparladım. 16. Haftdayım . Bu kadar kötü olan var mı adaba ya nie böyle oluyor😕
Sukrancinar-42 Kbrakblt bende 20. Haftamdayim hala tam düzene girmedi özellikle üzüldüğüm zaman stres yaptığım zamanlar daha hızlı düşüyor. Bu üçüncü hamileliğim diğerlerinde hiç yaşamamıştim böyle bir şey. Hemen uzanıyorum tuzlu ayran vs sağlık ocağında da düşük çıkıyor ebeye sordum o da tuzlu ayran dedi düzelmezse doktorunla görüş dedi demek ki bu süreçte başka yapacak bir şey yok 🙄
sevalg Bende 16.haftadayım. Bu kadar ağır olmuyor bende ama sıcak basması, terleme, bulantı oluyor. Normal mi bilmiyorum, ne iyi gelir?
Gulkar Benimde gebeliklerimde tansiyonum çok düşer tek çaresi bol bol su içmek ve kendini hiç ac bırakma yorma
Kbrakblt Sukrancinar-42 ayben bana da aynı şeyleri dediler hep doktor da normal dedi geçer dedi baklm. Bugün baya kötü oldum ama ya