Kızlar dün hastaneye gittim kontrole 12+5 haftalık hamileyim ense kalınlıpına bakalım dedi doktorum ve usg ye yolladı sonuç bu şekilde bir şey demedi 2li tarama sonucun çıkınca birlikte bakalım 2sine dedi ilk gebelliğimde ense kaalınlığı için usg vs birşey yapılmamıştı yalnızca kan alınarak 2li test yapılmıştı şimdi bu sonuçtan anlayan var mı acaba normal mi herşey yolunda mı emin olamadım 😂 2 hafta sonrasını da beklemek istemiyorum 😂😂
