23+3 de bacak krampları ve ağrıları için doktorum magosit 365 mg hapı verdi. Bu ilacı kullananlar varsa eğer durumlarında bir değişiklik olup olmadığını yazabilir mi? Ya da bu ilaç yerine daha etkili,dışarıdan alınan bir ilaç kullanan varsa öneri almak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim🌸