Sinemphotographyy Sizin keseniz kaç mmdeyken bebek gorundu acaba? Doktor 10 gün sonra muayeneye çağırdı ama 25mm den sonra boş olarak geçiyormuş. Korkuttu bu durum ☹️ hafta olarak 6+3
Mercimeek Sinemphotographyy ben hiç öyle birşey duymadım ben çok erken öğrendim hamileliğimi 7+5 te bebişimi görüp kalp atışını duyduk değiştir doktorunu
Ezgianne Sinemphotographyy ben 6 haftalıkken keseyi görmüştüm 7.Haftada bebeği vajinal ultrasonla görünmüştü kalp atışı var dedi doktor sonra bi daha gitmedik doktora 10. Haftayı bekliyoruz. Endişelenme geç döllenme olabilir bide devlet hastanesinin cihazları göstermiyor eski olduğu için onun etkisi olabilir
Yagmurakyurek Sinemphotographyy bende 7 haftalıken gördüm 8haftada kalp atışını duydum biraz sabred daha minik annesi 💙🩷
Sinemphotographyy myangelson doktorda bana 10 gün sonra kontrole git dedi bakalım insalah duyarız kalbini ❤️🙏🏻
Gulmasal 5+5 gunlukken gorduk evet o an uzuluyosunuz ama bos gebeligin arkasi saglikli oluyor yasamis biri olarak suan hersey yolunda.
Sinemphotographyy Mercimeek yengem sağlıkçı dün kadın doğumdan bir arkadaşına sordu doktor 25mm olana kadar sorun yok ama 25mm geçerse sağlıksız boş gebelik olarak yorumladı. YouTube doktorlardan dinlediğimde bu yöndeydi.
Sinemphotographyy Ezgianne özele de gittim orasıda aynı şüphe ile yaklaştı. Hatta özelde beni geçtiğimiz pazartesi kürtaja almak istedi. Kabul etmeyip devlette acile gittim dün ☹️ O yüzden ultrasonla ilgili olduğunu sanmıyorum ama her doktorun yaklaşımı yorumu farklı. Onu anladım :(
Yagmurakyurek Sinemphotographyy dualarım sizinle Allahin izniyle duyarsın bende 18+3gunlugum zaman hızlı gecior daha düne kadar hamile olduğumu ogrenmistm diorum 🫣daha çok günlerim var ama zaman hızlı gecior bır bakmsn 20haftasin bir bakmisin doğumda 🥳
Sinemphotographyy Yagmurakyurek ahhh inşallah o günleri bizde yaşarız 🥲😍❤️ Sağlığı ile gelsin inşallah bebeğiniz ❤️🙏🏻
Gul1616 Sinemphotographyy benim de 6+4 haftalıkken 21mmdi kese 2 doktor da boş dedi . 8 haftalıkken başka doktora gittim bebeği de kalbi de gördük çok şükür şuan 16 haftalığız 👶🏻
Selinakbas Sinemphotographyy Canım kesenin mm önemli değil, ve senin 8nci haftaya kadar müddetin var geç döllenme olmuş olabilir, bir sonra ki gidişinde görürsün inşallah ♥️🙏🏻
Sinemphotographyy Selinakbas uffff bazı doktorlar bunu söylediği için ister istemez takıldım stres yaptım. 10 gündür deli ettim kendimi. 🤧 Teşekkür ediyorum canımmm güzel yorumun için ❤️ İnşallah hiç bir sorun yoktur 😍