Kızlar merhaba kaç gündür kafam çok karışık şuan 35+6 haftalık hamileyim ve bebişim 3 kilo 100 gram 50 cm 2 hafta önden gidiyor doktorum bekletiyor tamam bekletsin ama ben bu zamana kadar hep sezeryancıydım panik atak hastasıyım ve de normal doğum korkum vardı doktorum epidurelli yaparız falan diye ikna etti bende ikna oldum ama bebişim gittikçe kilo alıyor ve ben çok korkuyorum yani 40. Hafta da 4 buçuk kilo olsa ben nasıl doğurucam normali bilmiyorum acaba sezeryan için gün mü alsam diyorum evim sobalı odun kömür sobası bildiğiniz doğalgaz bulunduğum bölgeye daha gelmedi acaba havalar tam soğumadan sezeryan günü alsam da bebişim yeni doğduğunda soba kokusuna maruz kalmasa mı diyorum çok kafam karışık çokk ayrıca bende kiloluyum yani 23 yaşındayım hamileliğim de 30 kilo aldım 60 kiloydum 90 oldum 😂😂 ama antidepresan kullanmak zorunda kaldım onun etkisi fazla kızlar akıl verin lütfen ya