Gizemgksnmz 77Bebek35 sanırım bende hamileyim. 5 aylık oğlum var doğum kontrol hapı ile korunuyordum ama bugün gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı. Beynim yanacak korunma rağmen nasıl olabildi bilmiyorum üstelik ilk bebeğime de ha diyince hamile kalmamıştım 2 senemi almıstı ki çocuk sahibi olamazsım sen diyen de olmuştu şimdi tekrar hamile olduğumu görünce şok oldum. Allah yardımcım olsun. Gidip bı kan testi vericem acilden.
Edayigit sln23 ay valla maşallah bizimde şuan 4+3 6. Haftamızda kontrolümüz var inşallah duyarız ve görürürz bizde
Morlavanta1 Bugün 5. haftaya girdim çok şükür. Doktor randevum yarın, inşallah keseyi görebiliriz. Çalışırken randevu almak çok zor maalesef.
seymanuryldrm Merhaba ben henüz doktora gitmedim iki günde bir beta takibi yapıyorum 200-622-1485 randevum salı günü insAllah kalp atışını duyarım sağlıkla 🤲🏼🌸
Fatma-00 Edayigit bende 4+3 2 hafta sonra kontrol günü aldm ama anlamadigim şey 2 gün oldu gebeliği öğreneli 4+3 mu olmuş oluyor uygulama öyle diyor😀