Selam kizlar 32+1 hamileyim ve 2 3 gundur karnimin bi yani cok sertleniyor ozellikle 3 gecedir uyurken bebek sanki ayni tarafta hep oluyor sağ tarafimda toplaniyor sanki ama arim sizim yok ilerleyen zaman sertleshmesi normal demishlerdi ilk hamileliyim oldugu icin pek bilgim yok🙂