EbruBoluKaya eylem-47 daha 1.günde hiç bir belirti olmaz zaten 5.gün anca yerleşiyor. Benim yerleşme kanaması 8.gün geldi daha çok erken stres yapmayın bol bol dinlenin kafanızı dağıtın
eylem-47 Nergizos Yani eğer bir sıkıntı oluşmazsa taze transfer 3 ila 6 gün arası yapılıyor. Ben pazartesi toplama günüydü cuma da transferim oldu
Nergizos Hicran57 Konya’da yaptırdım. Şimdiye kadar ilaçlar da dahil 65 bin verdim. Bugün embriyolarin dollendigini fakat sağlıklı bolunmedigini söylediler. Çok üzgünüm 😭