1159098263 38 haftalıkken kontrole gittiğimde 2 cm açıklığın var yatış dediler bn eve gitmek istedim sancın vs hiç yoktu nst de normaldi ve aradan 10 gün geçtikten sonra sancıyla gittim hastaneye 4 cm ile yatışım yapıldı ve 2 saat sonra 9 cm ile doğumhaneye alındım zaten sonrasında 10-15 dk da kızzım doğdu 🥰😇