Yasoeso yenidenanne34 ben innovita kullanıyorum çokta anlamiyoeum ama c cizgisi kadar koyu olması gerekiyor t çizgisinin ama o kadar koyu değil
yenidenanne34 Yasoeso ama dün ağrım ve akıntım da çoktu. Eger bugun daha koyu ciksaydi bugun derdim ama bugun daha silik çıkınca catladi demekki diye düşündüm
Edanurr28 Merhaba ben dün test yaptım 2 tane ve aralıklı saatlerde yapıldı her ikisinde de çift cizgi ve biri silik çıktı normal mii
yenidenanne34 Ela16 dimi bencede oyle ya çünkü dünkü ağrımın baska açıklaması olamaz diye düşünüyorum
yenidenanne34 Yasoeso degerlendirmissin iste canim insallah tutunmustur bebisin artik bundan sonrasi sabirla bekleme 🥰