Reglim geçeli 7 gün oldu bugün normal kaset gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı sonradan dururken çizgi netleşti bu ne anlama geliyor bilen var mı?22 aylık oğlum var o kadar korunduk dikkat rtrik bir günlük hata başıma neler açtı istemediğim bi gebelik maalesef böyle bir durumla karşılaşan varmı ne yaptınız?