Ayseeeeylmazzz Arkadaşlar varmı aranızda tuzla gisbir hastanesini tercih eden benim doktorum Ferda hanım 🥰
Slndnz Mervengin34 Ben doğum yaptım hastaneden çalışanlardan muameleden oldukça memnun kaldım. Tavsiye edebilirim. Sadece çıkacağımız gün çıkış işlemlerimizi önceden yaptırdığımız için öğle yemeği vermediler, belki bu da standart prosedürdür bilemiyorum.
Slndnz Zeynep1995 Benim doktorum da Ferda hanımdı, sömestr tatili olduğu için izne çıkınca ben diğer doktorla doğum yaptım.
Zeynep1995 Slndnz diğer doktordan herşeyde memnun kaldınız mı peki bende ondan korkuyorum ya ferda hanım olmazsa diye ne olacak bilmiyorum hazirana denk gelicek bizimkide
Slndnz Zeynep1995 biraz sert mizaçlı birisi gibi görünüyor evet ama Doğum esnasında çok espriliydi beni rahatlatmak için elinden geleni yaptı.
seydaa32 Slndnz dogum sırasında içeriye hemşirelere telefon verip ilk karşılaşma anını fotograf cektırebildiniz mi?
Slndnz Zeynep1995 evet normal doğum oldu. Çok ısrar ettim sezeryana alsınlar diye ağrılara dayanamadım. açıklık olduğu için sezaryen yapamayacaklarını söylediler kesinlikle sezaryene yönlendirmiyorlar.
seydaa32 Ben füzen hocanın takipli hastasıyım. Çok tatlı şeker bi kadın kardeşimde iki kızını onda dogum yaptı. Biz çok memnunuz. İnş doğumumda da onun olmasını istiyorum nasipse.
Slndnz seydaa32 hastanenin Doğum fotoğrafçısıyla belli bi ücret karşılığı anlaşırsanız onlar fotoğraf çekiyor. Doğumhaneye sizden başka birini almıyorlar