

Kızlar ekledim doktor bi şey demedi ama prolaktin az bir şey yüksek gözüküyor bu arada 4 ay önce kürtaj oldum sıkıntı stres hep en son adet olduğum gün daha olmamışken doktora gittim birsürü çatlamamış yumurtalar vardı ya polikistiksin dedi ya da stresten dedi adetlerim kürtaj öncesi hep düzenliydi buradaki sonuçlara göre polikistik olma durumum var mı ?