Aysekayra Arkadaşlar 32. 4 haftalik hamileyim normalde tansiyonum hep 10 olur 3 4 gündür 11 12 lere çıkıyor başına böyle bisey gelen var mı ne yapmak lazim
Aysekayra Liv3652 ama benim normal tansiyonum herkes 12 olur ben 10 Acayip baş ağrısı ve halsizlik yaptı bu 11 ve 12 tansiyon korktum 3 4 gündür perişan etti beni