Kızlar selam umarım hepinizde bebislerde iyidir. Ben geçmişten beri kilo takıntısı olan biriyim. Şu an 31+0 hamileyim. Dikkat etmemle arada yeme atıklarıyla derken 9 kilo aldım. Doğuma göre bir 3-4 kilo daha alırım diye düşünüyorum. Bu kilolar doğumdan sonra gidiyor mu ya? Mesela doğumdan çıkınca ne kadarı gitmiş oluyor? Nolur beni bir aydınlatın yardımcı olun yediğimden içtiğimden tat alamaz oldum artık kilo takıntısından.