FerideH ben aynı anda hem spinal hem genel oldum 🤦🏽♀️ spinal rahattı iğnesi falan hiç acıtmıyor, acı sıfır ama his var dokunmaları çekiştirmeyi hissediyorsun. Ben çok fazla panik yaptım bu yüzden genele çevirmek zorunda kaldılar. Genelin dezavantajı da bebeğinin çıktığını göremiyorsun ten tene temas yapmıyorsun ve bebek senin ayılmanı bekliyor yani bende böyle oldu