Halin benım doktorum vermiyo bana,degerlerin gayet iyi diyo,saglık ocagındakı doktorumda kullan diyo hatta ilacı yazdı bana kadın dogumcuma gönderdim kullanma dedi arada kaldım korkuyorum birqzda,troıd dısında hiçbir ilaç kullanmıyorum bebek için 7+4 deyim