Birkaç gündür kalçam ve zaman zaman da dize kadar ki kemiklerim yani uyluk kemiklerim çok ağrıyor. Zaman zaman öyle bir sancı giriyor ki yürümekte veya oturuyorsam kalkmakta zorlanıyorum.
İnternette yaptığım araştırmaya göre daha sonraki süreçte olması normalmiş.
Çok mu erken ?