Haticetalan zengooo bana hiç fayda etmiyordu dramamine 50mg tablet kullanıyorum tek fayda eden ilaç diyebiliirim
Nuresalo633 zengooo ben hamilelik başlangıcından beri kullanıyorum canım her gün içiyorum 1 tane organik olduğu için korkma hemsirem de doktorum da zararsız dedi bende hala bulantı var içmeyince fena oluyorum doğuma kadar kullanacam
Mengu06 Nuresalo633 bana da doktorum. Biz bulanti hapı onerniyoruz kullanma .cok cok kotu olursan serum takarız dedi.
Neslihankelesoglu Ben de 20.haftamdayım geçen çarşamba gittim doktora azaldı evet ama içmediğim zaman çok etkiliyor günlük yaşantımı şuan daha hafif, doktor hiç bir zararının olmadığını söyledi
Mengu06 Ben 5.haftada başladım suan 8 deyim sadece akşamları yatmadan 2 tane içiyorum gun içinde almıyorum. Eh iste alttan alttan hafif bi dönme var midemde .iştah zaten yok malesef
Nuresalo633 Mengu06 hmm prilam organik bir ilaç gebelikte rahatlıkla kullanilan ilaç grubu hiçbir zararı yok dedi hem aile hekimim hemde özelde ki doktorum hemde eczanem serum 1 günlük fayda eder