Eğer aracınız varsa izmitte özdilek outlet mağazası var oraya kesin gidin derim yarısını oradan aldım ihtiyaçlarımın her şey var hatta kitikate diye bir marka var normalde internet sitesinde ve mağazalarında 1600 tl olan hastane çıkışını 1000 tl ye aldım diğer bütün ürünleri de böyle absürt farklarla satılıyor. Başka markalar da var tabii daha uygunları da var ama ben kitikateyi çok beğendiğim için önermek istedim😊 bornozunu havlusunu nevresimlerini her şeyini özdilekten aldım hem kaliteli hem güzel öneririm. Bir de agora avm deki lcw de çok çeşit var oraya da bakabilirsin. Zıbınların tulumların yarısını da serdivan avm deki h&m den aldım onlar da çok güzel bence.😊