prensinannesi2024 canım ben herşeyi valize ayarladım.el valizim.vardi.onun içine ayarladım anne bebek cantasina hiç birşey koymadım ….valizin içine de bitane hemşireye velirecek bebek için takım bez kundak
3 tane ayrı takım yedek çorap eldiven şapka ağız mendilleri koydum 20 tane bez pişik kremi koydum ıslak mendil koydum süt sağma makinesi almadım çünkü hastanede gerekli durumlarda veriyorlar demişti arkadaşım onunnicin
Kendim içinde 2 tane pijama koydum normal alt üst …yedek kıyafet koydum bir kat ..tulbent koydum.lohusa kilodu koydum 3 tane nolur nolmaz diye normal ped koydum
İç çamaşırları koydum 3 er tane
Çoraplar koydum yedek göğüs pedi koydum….bitane kalın battaniye bitane müslin örtü bitane de nohut battaniye koydum …alt açma örtüleri koydum …hepsini ayrı ahri hurclara koydum isimlerini yazdım el valizime yerleştirdim …hayırlısıyla cuma doğumum var yine duruma göre burda gerekli ve gereksiz şeyleri yazabilirim