SH- Kızlar bugün 8.gün aynı adet olcak gibi belirtilerim böyle olan var mı sürekli hasta mı oldum diye endişelenip tuvalete gidiyorum
Fatma-00 SH- bende sekizinci gundeyim ama bu ilaçlar kullanildigi sürece adet olunmuyormus bir bilgin varmi bununla ilgili
Zeybal34 Fatma-00 o adet olmamızı engelliyormuş.Östrojen içerdiği için. Doktorum sadece bunu demişti bana.
SH- Zeybal34 bana vermedi onu ilk transferimde verdi ama 2.de gerek görmemişti korktum şimdi öyle duyunca
SH- Zeybal34 ama ilk transferde vermişti kuzum inşallah bişey atlamamıştır ya başka embriyom yok çok korku kaplıyo insanı
Zeybal34 SH- öyle atlama söz konusu olamaz. O hatayı yapamaz içinizi ferah tutun. Eminim verdiği ilaçlardan haberdardır.
SH- Zeybal34 evet bende demir anemisi var bide onlarıda içiyorum midemiz hap dolu Allah emeklerimizi müjdelerle süslesin🤲🏻
Zeybal34 SH- Amin inşallah valla ilaçlarla karnımız doyuyor. Su içmekten sıkıldım ve hap içemeyen biriyim birde bir hapla bir şişe su içiyorum😀
Zeybal34 SH- yarın verdikten 2 gün sonra tekrar ver dedi mi size? Bana 29 da ver birde 1 de ver bakalım yükseliş nasıl dedi.