Kızlar 2 gün önce sağlık ocağında kan verdim 20 haftalık gebeyim LDL kolestrol 180 HDL kolestrol 97 Total kolestrol 317 çıktı dahiliyeye yolladı aile hekimi trigliserid değerim normal internette gebelikte kolestrol artabilir diyor ama 300 yine de çok geldi bana yaşayan başına gelen var mıı daha önceden