cnsuozz kızımın ismi Nil, bereketi temsil ettiği icin ve soyismim de uzun olduğu için koymuştum. Bir de öğretmenim, Nil isimli öğrencilerim hep akıllı minnoş muzip öğrencilerdi, ister istemez etkiliyor düşüncenizi tabi. Kulağa da çok hoş geldiğini düşünüyorum. 2.cocugum eğer kız olursa ona da İdil ismini koymayı düşünüyorum