Muhammedamine Egeninannesii belki genetik tir eşin ve sen veya aileniz genel olarak uzun insanlarmı ? Kaç haftalık hamilesin ? Kordosentez önerildiyse yapmalısın sonuçta herhangi olumsuz bir durum varsa bazen anne karnında bazende doğar doğmaz müdahale ediliyor
Yagmur_92 Egeninannesii merhaba Doğum yaptınız sanırım, fl geriliği ultrason ölçümleri doğru çıktı mı acaba? Kaç cm doğdu bebeğiniz
Egeninannesii Muhammedamine çapada heyete giricem gerekli görürlerse mecbur yapıcaz ama o güne kadar stres içindeyim belki bnmle aynı durumda olan vardır yada yaptıran vardır diye fikir almak istemiştim teşekkür ederim
Egeninannesii Yagmur_92 Evet doğumu çok şükür atlattık beklenenden boyu yüksek oldu 46 cm 36.haftada doğum yaptım bebeğim 34. Haftaydı
Egeninannesii Evet doğumu çok şükür atlattık beklenenden boyu yüksek oldu 46 cm 36.haftada doğum yaptım bebeğim 34. Haftaydı
Egeninannesii Yagmur_92 sizdede fl geriliği mi var kimi doktor çok rahat davranıyor araştırma hastanelerıde cok kuruntulu davranıyor zor günler gecirdik ama boşunaymış korktugumuz kadar kısa boy ile doğmadı bebişimiz içinizi rahat tutun derim
Yagmur_92 Egeninannesii evet yaklaşık 3 haftaya yakın fl geriliği çıkıyor ultrason kağıdına baktığımda ama gittiğim bütün doktorlar boyunu ölçmüyoruz sıkıntı Yok diyorlar anlamadım hiç bişey
Yagmur_92 Egeninannesii tabi iki defa detaylı ultrasona girdim kan akışı normal görünüyor diyolar sadece kilosuna bakıyorlar boyu ölçmüyoruz deyip
Yagmur_92 Egeninannesii tabi iki defa detaylı ultrasona girdim kan akışı normal görünüyor diyolar sadece kilosuna bakıyorlar boyu ölçmüyoruz deyip