arife_Nur_1919 canim ben burcu hanima gittim dogum yaptm sezeryan muayenelerde iyiydi ama hic acilmam yoktu suni aldim 40+2 de.5 den sonra mesai disi diye sordular burcu hanimi istiyosan ekucret tamam kalsn o dogurtsun dedm.hemen geldi 5 de suyumu patlatti kaka yapmis dedi sezeeyana aldi sezeryandan ciktigini gormedim hani o kadar doktormsun bi gozun aydin falan yada gidiyorm demedi degisik geldi.