rabia-karakaya benimde suyum fazlaydı şeker yüklememde şeker çıkmadı ama sonradan 31 haftalıkken rastgele şekerimi ölçtüm ve şeker yüksek çıktı doktorumla görüştüm diyetisyene yönlerdirdi diyet uyguluyorum tatlı hamurişi pilav abur cubur herşey yasak 10 gün sonra gittiğimde suyum normal düzeye ulaşmış böyle beslenmeye devam ediyorum