Şeker yükleme testi yaptırıp olumsuz bir şey yaşayan oldu mu
tygz benim yüksek çıktı. Diyet yapıp evde şeker ölçümü yapıp takip ediyorum.
tygz ben yaptırmicam çevremde yaptırmayan bir çok kişi var bebekleri çok sağlıklı
aslanprenses_ önceki tahlillerde şekeriniz yüksek mi çıkıyodu yoksa normal sınırlarda mıydı
tygz ilk hamile kaldığımda bir defa bakmıştı doktorum açlığım sınırda çıkmıştı.
aslanprenses_ anladım teşekkür ederim