Canım normaldir bence zaten ilk 3 ay bebek kandan besleniyormuş, benim kanım da epey düşüktü 12 haftalıkken başlamıştık hemen ilaca şuan karaciğer enzimlerim yüksek diye 1 aydır kullanamıyorum da doktorum bol bol et yememi söyledi yeşil mercimekte çok faydalı ve şekerin yoksa günlük pekmez tüketebilirsin