Petekcee Şuan fark ettim karnımda böyle çizgi var 10+4 üm koyu bir çizgi oluşmuş koyu kahve gibi sütlü kahve arası bir çizgi böyle rengini de anlatamadım ay bu böyle kalır mı acaba tövbeler olsun 😂 hafif yukarı doğru çıkacak gibi çizgi yeri belli böyle sizde var mı böyle birşey
likesah Petekcee bahsettiginiz sey buyuk ihtimalle linea nigra. Hamilelikte cikiyor hamilelik sonrasi geciyor. Bende 20. Haftadan sonra belirginlesmeye basladi ama cok koyu ve kalin degil gobek deligine kadar hafif gorunur vaziyette simdilik. Bazi insanlarda gogus altina kadar cikiyor esmerlerde daha belirgin olabiliyor normal bir sey
Zsaslan Petekcee benim hamileliğimde de oldu genelde erkek bebeklerde oluşuyor siyah çizgi o ilerledikçe daha çok koyulaşacak canım ben doğum yaptım ama şu an hala var geçer kalmaz diyorlar da bakalım
AsyaCngz55 Petekcee cinsiyetle alakası yok hamilelerin çoğunda oluyor doğumdan 1 ay sonra falan kendiliğinden geçiyor. İnanışa göre o çizgi sona ulaştığında doğum haftan gelmiş demektir. Bunun doğruluğu kesin değil tabiki
Bsrblr likesah ben esmerım buğday gıbı ama öyle beklerım daha gram bsy yok 26 gırıyoruz aynı bembeyaz sadece azcık çatlama oldu yağda sürdüğüm halde ona ne yapacam bılemedım 😭
likesah Petekcee kiz bebek bekliyorum ben ama cinsiyetle baglantili oldugunu sanmiyorum. Herkeste cikmiyor neden ciktigi da tam olarak bilinmiyor muhtemelen hormonal degisikliklerden cikiyor. Benim bikini bolgemde hap ve catlatma ignesi kullandigim donemde cikmisti hamile degildim daha ama yukari dogru ilerlememisti 20. Haftadan sonra gobegime dogru ilerledi cizgi.
Aybarssmom_ Ay dün bende gördüm kıyafet izi sanmıştım şimdi sizin postunuzu gördüm bakayım dedim bende de var benimki uzunlamasına ama göğüs altımdan göbek deliğimin altına kadar 🤣🤣
Mucizem14 Gebelik cizgisi olarakta bilinir cinsiyetle alakasi yok cunku benim bebegim kiz ve bendede var gebelerin % 95 inde cikar dogumdan belirli sure sonrada gecer kimisinin ust taraftada cikar kimisinde alt tarafta tek cikar
likesah Bsrblr herkeste cikmiyormus bu cizgi siz sanslisiniz cikmadigi icin. Catlak da maalesef biraz vucut yapisiyla alakali. Ben de 27. Haftadayim daha catlamadim ama cok dikkat ediyorum surekli krem suruyorum her an catlayabilirim diye. Ergenlikte bacak iclerim hep catlamisti boy atarken vucudum yatkin catlamaya bol bol nemlendirme ve su icmek disinda yapabilecegimiz bir sey var mi bilmiyorum
Mochi Petekcee 2.ye hamileyim kız bebeğim ne bunda ne de oğlumda öyle bir çizgi oluşmadı ama çoğu kişide olduğunu duymuştum genelde koyu tenlilerde oluyormuş
ilkanneheyecani Mochi valla bembeyaz tenim var ama 27. Haftadan sonra bendede oluştu tenle alakası olduğunu düşünmüyorum sadece esmerlerde daha koyu oluyor beyazlarda daha açık renk diye okudum bloglarda
Petekcee Genelinde kız bebekte aşağıda erkek bebekte göğüse kadar çıkarmış o yüzden cinsiyet sormuştum araştırdığımda böyle yazıyor
Biranneikibebek_ Petekcee cinsiyetle hiç bir alakası yok kızımda göğüs altımdan vajinama kadar kop koyu bir çizgi vardı beyaz tenliyim şimdi tekrar hamileyim çizgi oluşmadı bile ve cinsiyet aynı 😀
Armoisee Benim kız bebek ve beyaz tenliyim bende de var, hamilelik boyunca koyulaşıp doğumdan bir süre sonra geçiyor diyorlar. Ben de esmerlerde oluyor diye duymuştum ancak ten rengine ve cinsiyete bağlı değil demek 😊
Kukulikukuli12 Petekcee Genelde erkek bebeklerde oluyor o. Ve dogum sonrası gecıyor 🤭 2.kıza hamileyim hiç olmadı bende
Bsrblr likesah aynen yA bende bebek yağı sürüyorum doktor öyle demıstı kılo da almadım fazla bı kılo anca aldım ama yıne de bu hafta çatladım 😭