Aybarssmom_ Enerjik olmak doğum berlirtileri arasındaydı gebe okulundaki ebe söylemişti bebek aşağıya iyice indiği için organlarına daha çok oksijen gitmeye başladığından dolayı enerji geliyormuş 🤣 nişanın gelmiş miydi canım
Yaren_0 Aybarssmom_ yok benim biraz daha var doguma ama bi kac soylenti duymuştum onceden ogrenmek istedim deneyimlerinizi🤣
Aybarssmom_ Yaren_0 he anladım benim ilk gebeliğim valla deneyimim yok gebe okuluna gitmiştim oradaki ebe de öyle söylemişti 🤣 bazılarında bulantı, kusma, ishal falan oluyor onları yaşayanlar için halsizlik olayı geçerlidir belki 🤣🤣🤣
Yaren_0 Biriside tam tersini söyledi cok uyursun halsiz olursun kndini doguma hazırlarsin fln gibisindn bu nasi bir iştir simdi 🤣🤣
Yaren_0 Aybarssmom_ bende de hic enerjik hal olmick gibi 1 aya dogum var ölü gibi yatıyorum kac aydir millet agridan sizidan yatamaz bnde tam tersi koti bise 🤣🤣
Aybarssmom_ Yaren_0 24 haftayım ben bile butün gün yatmak istiyorum valla karnım acıktı kalkıp bi kahvaltı hazırlıcam kendime inşallah üşeniyorum 🤣🤣🤣