OnlyBaby İnanırmısınız hiç uyumadım hiç, doktora anestezi istiyorum dedim o kadarlık bişeyi yok dedi. Umarım gittiğimde beni rahatlatırlar çünkü gözüm tutmazsa yaptırmicam gibi duruyor. Dua edin kızlarım :( ne zormuş ana olabilmek ya….
Asuu-1 OnlyBaby ben anestezili hsg çektirmiştim Dr öyle tavsiye etmişti İnşallah acılı ağrılı bi işlem olmaz sizin için Geçmiş olsun
Gulsahkizilkan OnlyBaby hiç korkma ben ne anestezi iğnesi oldum ne kas gevşetici. 2 dk falan sürdü zaten acımıyor. Adet ağrısı gibi kasıkta ağrı oluyor hafif o kadar
Kediannesi1 OnlyBaby çok rahat bir işlem sadece 5-10 saniye adet ağrısı hissedeceksiniz onda da uyarırlar ki zaten rahatlatırlar sizi bana da anesteziye gerek yok bak bir deneyelim demişlerdi ki bilerek İstanbul’un en iyisinde çektirmiştim anestezili olsun diye ikna etmişlerdi alttan muayene gibiydi korktum tabi yine de ama sakinleştirdiler konuştular falan bu muymuş ya dedim çıkarken
8143 OnlyBaby adet agrisi gbiydi canm sonra flimden sonra ayaklandim eve gttim yolculuk yaptım 1 saat çok skur açık çıktı bı sknti yoktu benimle konstular flim çekilirken maşallah bı skntin yok dediler bu zaman kdar gelenlere göre sesin çıkmadı dediler
OnlyBaby Gulsahkizilkan evet çoğu insan aynısını diyo bi kısmıda tıkalı olduğu için açmaya çalıştılar zorlandım diyo bilemiyorum ki hangisi doğru
Mavimsii_56 OnlyBaby ne alaka ya o kadarlık bise yok ne demek acısı varmıs yani allah yardımcın olsun cıkınca yaz bakalm ne olcak
myangelson OnlyBaby ben anestezisiz çektirdim ne ağrı kesici ne kas gevşetici hiçbir şey verilmedi adet sancisinin çok az üstü ama kendini kasmazsan hiçbir sıkıntı olmuyor benim gayet iyi geçmişti 🌷