Aslikryl önce kan alır hormonlara bakmak için, bunun içinde adetinizin 3.veya 5.günleri gidin doktora. Ben ilk hamile kalmak istediğimde gittim doktorun biri ultrasonda baktı yumurtlama oluyor sorun yok dedi bi folik asit verdi folbiol bunu kullan dedi 3 ay kullandım olmadı sonra aradan 6 ay geçti hala olmuyo, doktorlarda bir yıldan öncesini sorun olarak görmüyorlar ya, bende başka doktora gittim yalan söyledim bir yıldır olmuyo diye hormonlara bakacaktı ama adetli değildim sonra bi folik asit verdi ismide neydi unuttum bunuda kullan bu arada dedi onu kullandığım ay hamile kaldım eşimde gitmişti ondada sorun yoktu yani ben folik asitin iyi geldiğini düşünüyorum