Bebekkkk Kızlar sabah kalktım yürürken kasığımda ağrı oldu yatarken sıkıntı yok gibi yürürken ağrı gibi batma gibi bişey var normal mi bu ya 16. Haftadayım
Ebrugll Bebekkkk normal canım genellikle bu haftalarda olabiliyor bebek büyüyor ve aynı şekilde rahminin hacmide büyüyor eğer çok şiddetliyse bı doktora görün istersen
Asuu-1 Bebekkkk gebelikte normal karşılanıyor ama dayanamayacak gibiyseniz ve sürekli oluyor ise bi hekiminizle görüşün isterseniz