10+4 Bulantımı anlatamam beşinci haftadan beri yani yediğim öğününün midemde kaldığını hiç görmedim Ve gittikçe artıyor artık dayanılmaz bir hal aldı şu an uyanalı yarım saat oluyor midem bomboş dün çünkü 3 4 defa gece arkaarkaya kustum Ama hala bulantı var bitmeyen bir bulantı var yani önceden gündüz olmuyordu artık gündüzleri de oluyor önceden aç karna biraz rahat oluyordum şu an hala bulantım devam ediyor ve ne yapacağım bilmiyorum yine Çubuk kraker falan idare edebiliyordum artık oda fayda etmiyor