mhmtsmy ben sudocrem aldım, kızım 6 aylık oldu daha pişik olmadı şükür. Ben en ufak kızarıklık görsem sürüyorum :) ama sık sık sürmüyorum pişik yokken sürmeye gerek yok bence cildin hava alması lazım, şampuanda alın ama alerjik cildi olursa aldığınızı kullanamayabilir elinizden geldiğince bitkisel doğal şampuan alın