Selhan YcelMlayimYldrm aynı durumdayiz 🤣bugün 21 haftaya girdik ayakta hissetmem için çok erken olmasına rağmen bugün ayakta hissettim önce emin olamasamda 3.hamlesinde kesin o dedim😂😂🤣doktora sordum hareket durumunu gayet normal dedi
YcelMlayimYldrm Selhan evt bnde hissedyrm ayakta oturduğum yerde yatarak her türlü hissettiyo kendini artık 🙂 özellikle geceleri çok hareketli oluyorlar 🙂