caglayaman valla ben 2 gün sonra doğuma gitcem hiç bir şekilde kendimi sağa yat sola yat diye sartlamadim …nasıl rahatsam o şekilde yattım zaten belli bir süre sonra nereye yatarsan yat rahat edemiyorsun sabaha dek döneliyorsun o yüzden hamileliğin başlarında çok kasmamak gerek diye düşünüyorum