Premsesko Arkadaşlar 16+3 üm ama bebek 1 hafta önden gidiyor. Bugün içerden pıt pıt vurma şeklinde yada göbeğimin altında hafif sertlik tarzı birşeyler hissediyorum bebek hareketi böyle mi oluyor ilk gebeliğim ne hissedeceğimi bilmiyorum
Premsesko Melike_sevgi birde o pıt pıt atan yer sanki diğer yerlerime göre daha sert. Kasılma değil de farklı bir his oluşuyor bebek mi sizce
Melike_sevgi Premsesko büyük ihtimal sertlik olan yer bebeğin olduğu yerdir dikkatli bakarsanız ya sağda ya solda yer yapıyor hafif bastırdığınız da bi doluluk hissettiğiniz yer bebeğin olduğu yerdir diğer yer boş gibi
Premsesko Melike_sevgi aynen öyle bir doluluk var ama diğer taraf boş gibi sağ taraf dolu gibi 🧿🧿 birde seyirme gibi birşeyler oluyor o dolu olan yerde
Melike_sevgi Premsesko zamanla daha çok hissedersiniz en güzel ve en heyecanlı zamanlar Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin☺️❤️