fatmakrbc 30 haftadayim hanimlar ve bugun kontrolde suyumun cok fazla oldugunu ogrendim şekerden olabilcegini yada erken dogum gibi biseyler soylrdi doktorum ayni durumu yasayanlar varmi bilgi verebilirmisiniz ??
Hsrt80 Benide yatırdılar suyum fazla bebekler iri diye ikiz gebeliğim var 3devlette yattım takip edildi şeker çıkmadı 1hafta sonra gittim düzelmişti ekmek tuz kestim salata tarzı beslendim