EsraKaraku Kızlar 2 gün önce arkadaşımla çarşıya cıktık biraz fazla yürüdüm(2km) ama yürürken hiç zorlanmadım normalde de severim yürümeyi yani, o gece karnımın alt bölgesinde ama vijinaya yakın yerde Bi ağrı başladı gece yatarken sağa sola dönerken cok canımı yakıyor bişey batıyor gibi bu arada bebek doğum pozisyonunda 30.haftadan beri 2 gündür de bu sancılarım devam ediyor yürüyüşten mi bebekle mi ilgilidir sizce??
Kubraygt EsraKaraku ahh ahh bende 34 haftalığım aynı dert bendede var ama alışmamız lazım sanrm doğana kadar böyle
Hsynsedefcbn EsraKaraku yürüyüş yaramış bebiş aşağı inmiş hadi geçmiş olsun bebek doğana kadar çekersin o ağrıyı benim de aynı ağrı var yürürken yatakta dönerken oturup kalkarken :)))
Fbd EsraKaraku bende de o hafta da oldu doktorum bebek anneyi biraz yoruyor o yüzden olabilir mi sesi güldü 😊 inşallah senin ki de normaldir canım 🍀
Seydanur 34 haftadayim bende fazla yurusem hemen agrio bacak aram .sanki vurmuslar gibi ..hep kemikler hem derisi falan.. demek ki biz de agri yapmio yuruyus sonrasi belli edio kendini ..
EsraKaraku Seydanur olabilir benim ayaktayken sıkıntı yok yatarken sağa sola dönerken şiddetli Bi ageım var bitek
Glstn EsraKaraku Ben de 34 haftalık oldum.Aynısını ben de yaşıyorum.Biraz yürüsem ağrısından dolayı paçam ayrık yürüyorum 😂Çok fena bir ağrı vallahi.Çatı Kemiklerim ayrılmış gibi sanki😓
Kubraygt EsraKaraku öyle galiba canım bilemiyorsunki ama doktorum diyoki o sancıyı anlarsın zaten farklı olck ve gitgide artacak bizimkiler sabah var iki saat sonra yok mesela
Kubraygt EsraKaraku o ağrı eşiğinle alakalı ama doğum sancısı olsa öyle günlerce sürmez en fazla 12 saate doğurursun demişti doktorum ☺️