merhaba kizlar bundan yaklasik 1 hafta once idrarimi yaptiktan sonra dogruldum ve tutamadigim
bir sivi gelmeye devam etti idrardan farkliydi cunku elimde olmadan geldi ve asla tutamadim idrarimi tutabiliyorum. Şimdi bir kez daha idrarimi yaptiktan sonra dogruldum ve aynı şeyi yaşadım öyle çok fazla bir su değil ama korkutuyor açıkçası erken dogum riski vs .Gelen şey nedir sizce? amniyon sivisimi ? 29 hafta 2 gunlugum