Kızlar, vajinam karıncalanıyor iğne batar gibi ayaklarımın uç sinirleri böyle çekilir gibi oluyor. 37+2 deyim. Pazartesi kontrole gitmiştim çatı muayenesi yapmıştı. Doktorum tek parmağım giriyor ama bolluk kalıyor ikincide girmiyor demişti. Bide sanırım doğum zarını sıyırdım mı ne öyle birsey dedi. Çünkü bebeğin pozisyonu çok iyi demişti aşağı düşmüş diye. Şuanki sancı gibi böyle kasıklarımın ortasından saplanır gibi. Telaşlanmalımıyım. Bu sırada bebeğim çok hareketli