7084HzY_4 Pazartesi sezeryan olucam bir bucuk yaşında bir kızım var sabah erken gidicez 7 gibi ya onu da götürsem mi yoksa doğumdan sonra mi getirseler çok kararsızım eşim sen doğumunu yap az kendine gelince ben getiririm diyor babanesi bakicak
denizom 7084HzY_4 eşin doğru demiş. Salgın var çocuğu hastaneye değil parka bile götürmeyin bu ara. Bide sağlıkla gelsin bebişin. ❤️❤️❤️
Papatya_kokuyo5 7084HzY_4 bir buçuk yaşında orda sıkılır durmaz canım hastane ortamı bizi bile sıkıyor bence kendine gelince getirirler
Yenibirannee 7084HzY_4 ayni sekilde benimde pazartesi dogumum var ve 2 yasinda kizim var. Kiz kardesim bakacak hastaneden almaya gelcekler ertesi gun beni. Hatta onda bile kararsizim nasilsa hatirlamayacak yani
Baharoloji 7084HzY_4 bende 1 hafta önce aynı şeyi yaşadım bence sonradan gelsin çünkü ister istemez doğumdan sonra halsiz görünüyorsunuz ağrılarınız oluyor önce siz toparlayın sizi öyle gördüğü için kardeşini suçlama olayı olabiliyormuş ancak anlatın öncesinde biz babanla gideceğiz sonrada sen geleceksin diye bir de süreç uzayabiliyor zaman kavramı yok çocuklarda daha küçükmüş sizinki de sonradan gelmesi taraftarıyım