Selam canlar pazar günü bebeğimin suyu geldi ve hiç acilmam yoktu daha sonra bebeğimin boyuna bacaklarina kordon dolandi kalp atişlari yavaşladı acil bı şekilde sezeryana aldılar beni sezeryandan sonra vajinal kanamanın olmasi lazımmis ama bende sadece ilk gun tek geldi kanamam yok sebebi nedir ne yapmam lazım bu durumu yaşayan var mı aramızda