Ess91 Kizlar ben suan 37+6 gunluk gebeyim gecen hafta doktora gittigimde alttan muayene yapilsin dedi ama ben kabul etmedim ama simdi aklimda soru isareti var bi kac gun sonra yine gidicem yine muayene yapilsin diycek napicam (bu arada devlet hastanesine gidiyorum) Size alttan muayene yapildimi acilma varmi diye bakilmasi lazimmis muayene dogumu baslatirmi ne diyosunz???
zeynepasli Ess91 benim de 37+3 te bakildi nstde sancı çıktığı icin ama açılma yoktu ve ağrıyı geçirmek için serum verdiler şimdi 38+3olduk bir sorun olmadi
8mucizem8 Ess91 ben aşırı sancı ile gitmiştim onda 27 haftalıktı açılmama baktılar bir aparat sokarak 2 defa hemde sonra eliyle çatı muayenesi yaptı doktor açılmam varmı diye en sonunda vajinal ultrason cihazıyla girdi rahmime baktı çok şükür açılma kanama veya doğumu tetikleyen hiçbirşey olmadı ama kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum genede bir belirti yoksa neden alttan baktırasın ki ? Bence yaptırtma daha çok erken derim
bsrsvm Ben iki kere oldum 36 da ve 38 de . Hic acı vs hissetmedim çünkü kendimi kasmadim. Saniyelik bir şey zaten. Normal doğum olacaksa yaptır bence. Benim 3 cm acilmam varmış. Ben de doğumu vs tetiklemedi p.tesi oldum en son ağrı sancı yok.
Sehseh Hiç bilmiyorum ama siz başkalarına da danışın tabi gerci doğuma az kalmış ama yinede riske atmayın burda ol diyende çıkar olma da başka bi doktora da danışın veya araştırın inşallah sağlıkla alirsiniz kucağınıza
MerveTeyze Ess91 canım 32+1 ve 33+1 de yapıldı ilkinde batikonlu ve eldivenle bakıldı kendimi kasmadım rahat geçti İkinci kez jel ile baktılar çok çok daha kolaydı rahat geçti acı falan olmadı
Ilaydadoksar-123 Ess91 canım bende 38+3de alttan muayene oldum akşamına nişanım geldi 38+4te doğum yaptım😊
Rwerdst Ess91 27, 31, 32,33, 35. Haftalarımda açıklık kontrolü yapıldı. 38de sezeryan oldum 😂😂😂 bende başlatmadı ama başlatma olayı bence biraz muayne sırasında kendini kasmayla alakalı..
Baharoloji Ess91 evet yapılıyor açılma var mı diye bence bir sorun yok ben 37+5 ve 37+1 de doğum yapmıştım sizinde haftanız iyi açılma varsa zaten ona göre süreç izlenecek acı veren ya da tehlikeli bir işlem değil