Normal de 30 eylül günü ayarlamıştık dün kontrolde doktorum kilondan dolayı hafta içi alayım ani biseyy olursa diğer doktorlar olur dedi şuan aşırı tedirginim sanki tek kilolu sezeryan doğum yapan benim aşırı korktu daha birsürü şeyler dedi nolur dua edin bana