Kızlar 39+5 oldum bugün. Gündüz yerleri sildim elimle, hurma falan yedim. Su anda da regl olacak gibi ufak ufak ağrılarım var. Bebeğim hareketli, akıntım fazla sarı-şeffaf sümüksü . Doğum sancısı tam olarak nasıl oluyor bilmiyorum ilk gebeliğim. Regl ağrısı gibi mi geliyor . Sizce olabilir mi 🥹