trkgleyla Ya biz de 24 haftalıpız, idrar tahlilinde protein yüksek çıktı, ben de onu stres yaptım, tansiyonum 14 ün altına düşmedi, fakültede yattım 4 gün, tansiyonu dengeledik, ama 24 saatlik idrar toplanmadı, sadece tahlil üzerinde protein yüksek dediler, 10 günde bir tahlil verecekmişim. İllaki 24 saatlik mi toplamak gerek ki, bir de sadece idrarda protein yüksek çıkarsa tansiyon iyiyse ödem baş ağrısı vs yoksa yine de gebelik zehirlenmesi anlamına mı geliyor, yardımcı olursanız çok sevinirim 😞